Creșterea vânzărilor

Te sprijinim în obținerea succesului durabil și a prosperității afacerii tale, prin identificarea de clienți, creșterea vânzărilor și îmbunătățirea profitabilității.

Creșterea vânzărilor

Te sprijinim în obținerea succesului durabil și a prosperității afacerii tale, prin identificarea de clienți, creșterea vânzărilor și îmbunătățirea profitabilității.

Crește vânzările și îmbunătățește profitabilitatea cu aceeași echipă de vânzări

De ce este asta o prioritate ?

0 %

din clienții abordați acceptă o întâlnire

0 %

dintre clienți sunt mulțumiți de discuțiile introductive avute cu vânzătorii

0 %

din timpul dedicat vânzării este pierdut cu prospectarea neproductivă

Află cum poți să crești numărul de clienți și de vânzări, și să previi fluctuația cashflow-ului, sau chiar să îl îmbunătățești doar prin stabilizarea procesului de vânzare.

Acesta ajută la reducerea numărului de întâlniri cu clienți neinteresați – sau cu persoane care nu au putere de decizie – crește numărul de oferte trimise și numărul de comenzi înregistrate și îmbunătățește predictibilitatea pe termen mediu și lung.

Scurtăm procesul de vânzare prin identificarea oportunităților de business din piață, pe care le punem la dispoziția echipei tale de vânzări.

Pe scurt, generăm oportunități calificate. Asta înseamnă că identificăm acele companii și factori de decizie care deja și-au manifestat interesul să achiziționeze produsul sau serviciul pe care îl oferiți.

În final, singura ta preocupare este să livrezi clienților noi.

Fără să înveți sisteme noi, tool-uri noi sau schimbări de procese

Ușor de adoptat

Cu aceeași echipă pe care o ai, ai format-o deja și o cunoști

  • Ai control asupra vânzărilor și te poți concentra pe livrarea contractelor noi semnate.

  • Construiești și menții un pipeline de vânzari sănătos, ancorat în realitate.

  • Discuți constant cu potențiali clienți noi fără regândirea vânzărilor, fără necesitatea de sisteme informatice noi și fără a schimba modul actual de lucru.

Servicii de creștere a vânzărilor:

Segmentare, targetare și poziționare

Creare bazei de date de potențiali clienți

Stabilirea de întâlniri cu potențialii clienți

Digital marketing cu scopul generării de oportunități de business

Lead nurturing (construirea și menținerea relațiilor cu potențialii clienți)